Het bestuur

Bestuurfuncties

Graag stellen de bestuursleden zichzelf voor. Zij doen dit werk geheel op vrijwillige basis.

Dick Verlaan - voorzitter

In de zomer van 2018 heb ik samen met de jeugdgroep het dak van de aanbouw en de gehele zolderverdieping van het huis vernieuwd. Dat was voor mij het eerste contact en meteen was ik geraakt om te ervaren hoe gelukkig de verlaten kinderen in het gezinshuis waren doordat zij een liefdevolle plek hebben gekregen.

Toen ik gevraagd werd zitting te nemen in het bestuur heb ik vrijwel direct ja gezegd.

Petra Kleijn-Stuij - secretaris

Enthousiast geworden door alle verhalen over Stichting Obed en het werk van Danny en Rianne ben ik in het voorjaar van 2018 lid geworden van het bestuur.

In november ’18 heb ik voor het eerst een bezoek gebracht aan het gezinshuis. Met eigen ogen kunnen zien hoeveel liefde, warmte en hoop er voor de pleegkinderen is! Een betere stimulans om het werk voor de stichting te doen is er niet!

Daan Klomp - penningmeester

In 2014 raakte ik betrokken bij het werk wat Danny en Rianne uit wilden gaan voeren in Roemenië. Geïnspireerd door het werk wat zij daar doen heb ik me aangemeld als penningmeester voor Stichting Obed.

Het is mooi om vanuit het bestuur het mooie werk in Roemenië te kunnen ondersteunen.

Frits de Breij - algemeen bestuurslid

Sinds 1991 ben ik betrokken bij hulpverlening aan Roemenië, waarbij ik ook al in aanraking ben gekomen met achtergelaten kinderen en vanuit Nederland met financiële steun ook een kindertehuis heb mogen ondersteunen en regelmatig kunnen bezoeken. Toen Danny en Rianne dan ook een gezinshuis in Roemenië wilden beginnen kon ik mij alles voorstellen bij hun roeping. In de periode dat zij dit gezinshuis in Roemenië gingen starten, zijn wij als gezinshuis gestart in Nederland en hebben regelmatig met Danny en Rianne mogen meedenken vanuit die rol.

Ik vind het fijn dat ik vanaf de zomer 2022 met deze kennis onderdeel mag zijn van het bestuur om zo betrokken te blijven bij het werk van Danny en Rianne.

Danny & Rianne - gezinshuisouders

Het gezinshuis wordt op dit moment geleid door Danny en Rianne Kommer. Ze zijn in 2014 vanuit Heerde verhuisd naar Ghimbav, Roemenië. Voor meer informatie over Danny en Rianne en hun motivatie om dit werk te doen kunt u naar de website van Danny and Rianne