Dank aan alle medewerkers en sponsoren voor het fantastische succes van de fietsactie.

Het Casa Nadina Cycle Event is een enorm succes geworden. (En) Zeker in Coronatijd was op zo’n groot succes niet gerekend. Danny Kommer kwam met het initiatief om van zijn huidige woonplaats Ghimbav in Roemenië in 25 dagen naar zijn geboorteplaats Heerde te fietsen. En totale afstand van bijna 2.600 km!. Danny is met regen gestart, heeft heuvels en bergen moeten beklimmen, fietsen met 36 graden, dagen achter elkaar in zijn eentje moeten trappen, tegenwind en ga zo maar door. In Roemenië heeft hij 1 dag een medefietser gehad, in Hongarije geen medefietser, in Oostenrijk 2 medefietsers, in Duitsland een paar medefietsers en in Nederland vanaf Arnhem, Apeldoorn en Epe meerdere medefietsers.

Danny heeft een prestatie van formaat geleverd en laten we eerlijk zijn velen hadden niet verwacht dat hij de eindstreep zou halen!

Het bestuur van Stichting Obed wil iedereen bedanken die op de één of andere manier heeft meegewerkt aan dit geweldige succes. Omdat het er zo veel zijn met het risico dat mensen niet worden genoemd wordt volstaan met het noemen van groepen. En dat zijn:

De medefietsers, de helpers en ondersteuners tijdens de tocht, het kernteam, het aankomst eventteam, de beide families, wethouder Nienhuis van de gemeente Heerde, alle sponsoren in binnen en buitenland, het gezin van Danny en Rianne Kommer en natuurlijk Danny die bijna 2.600 km heeft gefietst!! Een enorme prestatie met een opbrengst om trots op te zijn

Iedereen bedank!!

Het bestuur van Stichting Obed.