Opbrengst dakpannenactie overtreft elke verwachting!

Zondag 27 november werd tijdens een feestelijke dienst de opbrengst van de dakpannenactie voor Casa Nadina bekend gemaakt. En dat overtrof elke verwachting! Aan het einde van de dienst stond de teller op maar liefst € 9.148,27! Niet alleen bestaat dit bedrag uit binnengekomen giften, ook komt dit door de actieve inzet van vele gemeenteleden uit de Immanuël gemeente in Heerde. Zij gingen 4 weken geleden aan de slag met een omgekeerde collecte. Elke gemeentelid ontving € 3,– met de opdracht dit bedrag te vermeerderen. Met dit fantastische eindresultaat!

Er zijn 1.600 dakpannen nodig voor de nieuwbouw van Casa Nadina. Er is bijna 2 x zoveel geld binnen gekomen. Het bestuur komt met een voorstel hoe het resterend bedrag zal worden besteed.

Het bestuur dankt alle gulle gevers en zeker ook de initiatiefnemers. Fantastisch  om al die mooie initiatieven te zien: van hamburgers bakken, kerststukjes maken, kaarten, armbandjes, pennenbakjes, kringloopgelukjes, beschilderde poppetjes, filmavonden en schildercursussen organiseren enz.

Het bestuur hoopt dat de dakpannen begin 2023 worden gelegd. Dit hangt af van de weersomstandigheden in de komende maanden.