Terugkijken en vooruitkijken

Het jaar 2022 loopt ten einde. Dan is het goed om eerst terug te kijken wat er dit jaar allemaal is gerealiseerd. Want zonder uw onmisbare steun in de vorm van uw gebed, support en donatie was dit allemaal niet mogelijk geweest.

Dit zijn de hoofdzaken:

– In januari mocht Andreea na een ziekenhuisopname weer terug naar huis;

– In mei heeft de gemeente Ghimbav de uitbreidingsplannen door nieuwbouw goedgekeurd;

– In mei is het bestuur uitgebreid met Frits de Breij. Zijn kennis en ervaring als gezinshuisouder zal hij specifiek inzetten voor het gezinshuis;

– In juni zijn de eerste stenen gelegd voor de nieuwbouw;

– In augustus is de procedure gestart voor de opvang van een nieuwe opvangplek in het gezinshuis;

– In november is een grote dakpannenactie gestart voor de nieuwbouw. Een geweldig mooi resultaat want met de opbrengst kunnen wel 2 daken van dakpannen worden voorzien!;

– In december zijn de dakpannen gekocht zodat het dak snel kan worden dichtgemaakt!

Het bestuur van Stichting Obed is bijzonder blij met uw al betrokkenheid en steun! In 2023 hopen we weer verder te kunnen bouwen om uiteindelijk het doel namelijk de permanente opvang van ca. 8 verlaten kinderen in het gezinshuis Casa Nadina te kunnen realiseren.

Ook worden er in 2023 weer nieuwe acties georganiseerd. Een bijzondere actie staat nu gepland op 8 juli, locatie kasteel Vosbergen in Heerde. Noteer deze datum want we gaan er iets bijzonders van maken! De naam van dit event is: “Obed in actie”.

We wensen u nog heel fijne en gezegende feestdagen toe en een voorspoedig en vooral gezond 2023!

Het bestuur van Stichting Obed.