Uitbreiding door nieuwbouw in volle gang.

De uitbreiding door nieuwbouw is vorige maand gestart nadat tot ieders verrassing heel snel een bouwvergunning door de gemeente Ghimbav is afgegeven. De uitbouw door nieuwbouw wordt voor het huidige pand gerealiseerd. Het doel is dat de ruwbouw ruim voor het einde van dit jaar wordt opgeleverd. Berekend is dat hiervoor voldoende sponsormiddelen beschikbaar zijn. Dit is te danken aan de geweldige opbrengst van de fietstocht door Danny vorig jaar. Hij fietste in juni vanaf Ghimbav, zijn huidige woonplaats, naar Heerde, zijn geboorteplaats. In 4 weken 2.500 km! Een prestatie van formaat. Op meerdere trajecten heeft hij gezelschap gekregen van fietsers uit Heerde e.o. die zich vorstelijk hebben laten sponseren!

Het bestuur is nu druk bezig met het voorbereiden van acties of events om ook voor de financiering voor de inrichting en afwerking sponsorgelden te verkrijgen. Het doel is dat deze volgend jaar zullen plaatsvinden. Nieuwsgierig wat het bestuur gaat organiseren?? We houden u in de nieuwsbrieven maar ook via deze website, krantenartikelen etc. op de hoogte.