Obed in Actie: Sponsorevent

Het terrein van Kasteel Vosbergen zal op 1 juli in het teken staan van een fantastisch sponsorevent met zomers vermaak en activiteiten.

Voor jong en oud
Op de kleedjesmarkt verkopen kinderen hun spullen en zijn er tal van activiteiten zoals springkussen, diverse spelletjes etc. Ook worden tweedehands vintage/brocante spullen ten toon gespreid. Daarnaast laten vele vakmensen in Heerde en omgeving hun bijzondere spullen zien. Ook kunt u zelf bij een aantal kramen een workshop volgen.

Er is dus voor jong en oud volop vermaak: amateursbakkers uit Heerde strijden tijdens Heel Heerde Bakt (aanvang 13.00 uur) om de felbegeerde titel. Finalist Zineb (HHB, afgelopen seizoen) zal samen met bakker Herco Veldhuizen (eigenaar banketbakkerij Kamphorst) als jurylid fungeren.
Ook is Roos Fashion van de partij. Zij verzorgen een modeshow om 12.00. Daarnaast zal Rianne Kommer haar fietssponsortocht van 400 km in vierdagen eindigen op Kasteel Vosbergen en worden verwelkomd door Jeanne Kamerlingh-Onnes. Vooral het laatste
stuk van de fietstocht zullen ook gezinnen met kinderen meefietsen.Komt dat zien en meemaken!

Voor een hapje en een drankje kunnen bezoekers terecht bij een van de stands. De kinderen vermaken zich in de kinderweide: met een stempelkaart kun je alle kinderactiviteiten langs én krijg je iets lekkers als beloning.

Obed in Actie: Walking Dinner

’s Avonds verandert het terrein van Kasteel Vosbergen in een prachtig restaurant Kom genieten van een luxe vijfgangendiner. Niet alleen krijgt u een onvergetelijke avond, voor gezinshuis Casa Nadina verandert dit hun toekomst.

Tijdens het diner hoort u livemuziek, verzorgd door de Roemeense band The Ineloquent. Ook vindt er een veiling plaats van zeer speciale, unieke items!

Prijs: 95,00 per persoon (volledig verzorgd vijfgangendiner incl.twee drankjes). Er zijn beperkte plekken.Reserveer daarom snel. Vol = Vol. Reserveren kan door de QR-code te scannen, een mail te sturen naar [email protected] of te bellen naar 06-30381145.

Steun Stichting Obed

Stichting Obed organiseert dit sponsevent om geld op te halen voor de uitbreiding van gezinshuis Casa Nadina in Roemenië. Gezinshuisouders Danny en Rianne Kommer laten in de omgeving zien hoe je voor achtergelaten kinderen een liefdevol thuis creëert. Op dit moment wonen drie kinderen in het gezinshuis, maar zij willen graag onderdak bieden voor zes tot acht kinderen. Die verbouwing vraagt tijd, geld en aandacht. De ruwbouw staat intussen.

Kom naar het sponsorevent en/of het walking dinner– uw bijdrage helpt om de badkamer, de woonkamer en de slaapkamers af te maken!