Supporters

I did not really know what to expect because I knew Danny and Rianne only in sight, the people we went I did not know very well and I did not know what work awaited me. This is all to unpack something super beautiful and tofs.

Danny and Kristin, their children and the children of Casa Perla are all such nice and beautiful people. The work we did was super special at Casa Perla and we have done great things and great stories to read with the children.

When Danny and Rianne was very nice, just hard jobs, lots of music and fun conversations. Go with a group that you do not know, those cute, funny and good conversations yields. It was a great trip!

Rick

The experiences I will never forget during the trip to Romania. I did have expectations, but it would be so cool, I did not see it coming. Cool that you mean so much to the children there.

The work of Danny and Rianne and Casa Perla is really special. I think it's impressive to be a part of it out!

the roots

Password

Het oneindige graafwerk, bouwwerk en irritante weer dat ons lijkt te achtervolgen in Roemenië verbleekt snel als ik terugdenk aan de vreugde die er op het terrein heerst. Zo kan ik niks anders dan de meeslepende lach van Benjamin horen, kijk ik vertederd naar de stickers die Andreea uitdeelde aan iedereen die ze tegenkwam, zie ik de ondeugende David de planken verslepen om ook mee te helpen met het bouwen en hoor ik de vrolijke kreten van Ana die na de eerste operatie haar eerste stapjes weer zet. Roemenië is voor mij onlosmakelijk verbonden aan het gezin van Danny en Rianne dat een onrealistisch effect heeft.

De meisjes zijn gegroeid van verlegen en beschadigde kinderen tot uitbundige en ondernemende bengels en Danny en Rianne reiken vol liefde uit naar mensen en kinderen in verschillende instanties. Het is onmogelijk om niet te zien wat voor verschil dit gezin in het leven van zoveel mensen om zich heen maakt en het is één van de mooiste dingen die ik heb mogen ervaren. De gebeurtenissen in een naschoolse-opvang in een Roma-dorp bij Danny en Rianne in de buurt zijn na anderhalf jaar nog steeds net zo scherp in mijn herinneringen gegrift. Bij de allereerste kennismaking rolden de namen van de meiden die het jaar ervoor ook aanwezig waren al door de groep en toen we een keer te laat waren was de spanning op de gezichten van de kinderen te lezen. Ze hadden de hoop opgegeven dat we terug zouden komen om tijd met ze door te brengen.

De enorme glimlach op de gezichten van de kinderen als je hun naam nog wist was zowel geweldig als diep triest. Ik had me nooit kunnen voorstellen dat het onthouden van iemands naam zoveel waarde kon hebben. Dat het vergeten van een naam zo pijnlijk kon zijn voor iemand die niet met je kon praten en die je nog maar twee dagen geleden had ontmoet. Denken aan de kinderen in het Roma-dorp dichtbij Danny en Rianne zorgt voor gemixte gevoelens. Verdriet dringt zich op als ik eraan denk dat de kinderen zo afhankelijk worden en zoveel waarde hechten aan iemand die ze nauwelijks kennen. Een zekere blijdschap komt omhoog als ik bedenk dat Danny en Rianne, en wij af en toe, deze kinderen mogen laten zien dat er geen enkele reden is dat ze minder waard zouden zijn.

In February 2015 I went for 4 months to Romania. Here I met Gera, I would run internship. For two days in the week, I ended up with Danny and Rianne and I could help them. In this time I have seen a lot, learned and done. Danny and Rianne were at that time in Romania a year and everything was still in its infancy, it was that I could help a lot.

I've seen a lot of what their life is now; move to Ghimbav, visits to the orphanage and Andreea Ana, when they came on weekends to Danny and Rianne, new rules in the law, even more new rules in the law, and even more new rules in the law.

In my time in Romania I have seen a lot of poverty, but also a lot of wealth. People who have nothing but be grateful and happy. Children in homes where my heart really broke ... Strange that something may still exist in this day and age, every child has a home and security needs, and I'm sure the kids will end up with Danny and Rianne, it will receive in abundance . I am very grateful for my time in Romania and I Danny, Rianne and the kids have been able to learn. Are wonderful people!

Accounting

Do you do it?