Bicycle action

Join in!

A loving home for More children

CASA NADINA CYCLING EVENT ENORM SUCCES!

Zaterdag 10 juli was de laatste dag van het Casa Nadina Cycling Event.
Danny Kommer is op 15 juni vanuit zijn huidige woonplaats ‘Ghimbav in Roemenië’ vertrokken om per fiets in 25 dagen naar zijn geboorteplaats Heerde te fietsen.
Doel van deze actie was om sponsorgeld in te zamelen voor de noodzakelijke renovatie en uitbreiding van het gezinshuis Casa Nadina. In totaal is hiervoor € 180.000,-- benodigd.
In dit huis worden nu permanent 3 verlaten kinderen opgevangen. Doel van de Stichting Obed is om ca. 8 a 9 kinderen permanent te gaan opvangen. Danny en zijn vrouw Rianne wonen nu ruim 7 jaar in Roemenië en hebben zelf ook 3 kinderen.
Op het moment van de aankomst van Danny en huldiging op het podium stond de teller op € 51.431,--. Een geweldig mooi bedrag. Inmiddels is het bedrag verder opgelopen, maar we zijn er nog lang niet!
Danny heeft met deze actie een uitzonderlijke prestatie geleverd. Voor die tijd zat hij nauwelijks op de fiets! Door wilskracht en doel voor ogen heeft hij regen, hoge temperaturen, bergen en wind moeten doorstaan. Wethouder Nienhuis heeft Danny op het podium de cheque aangeboden met het op dat moment ingezamelde bedrag.
Het zou fantastisch zijn als dit bedrag de komende tijd nog verder wordt aangevuld. U kunt hiervoor de website van Stichting Obed bezoeken en vrij eenvoudig uw bijdrage overmaken. Verder kunnen donaties ook gemakkelijk en direct worden overgemaakt op het rekeningnummer van Stichting Obed:
NL89 RABO 0302413995.

Namens het bestuur hartelijk dank.
D. Verlaan voorzitter.

overview cycling route

More information

On this page you can read more about the bicycle tour from Romania to the Netherlands

In the video below, Danny and Rianne explain why they started a family home.

After a successful donation campaign, the family home became the property of the foundation in 2019. Now that the property is owned, we can work on further realizing the vision. Three children are currently taken into the family through foster care. The wish is to be able to expand this further to 6 to 8 children. In addition, we also notice that it is necessary to prepare children for a situation where they will live on their own. This independence training requires spaces in which this can be put into practice. For this we are now starting fundraising for € 180,000.